you pushed me out, when i wanted in

Hällu. Eftersom jag har sånt kul liv och det händer så mycket nu när jag är sjuk blir de ett långt tankeinlägg.

Konstigt det här med att vara sjuk.. Jag själv mår alltid som bäst på morgonen (okej om man bortser från nästäppan som är värst då). På morgonen har jag ingen feber, jag har inte rört mig speciellt mycket utan kroppen mår fint. Mitt på dagen är det värst. Då sätter all hosta igång, illamåendet, huvudvärken och febern. Sen mot kvällen sjunker allt till en lägre nivå och jag mår rätt okej men ändå inte bra. Konstigt. Jag tycker att man har ju samma bakterier i kroppen så man borde ju vara lika sjuk hela tiden? :s

Iallafall. Jag & mams bestämde oss för att åka till stan imorn eftersom jag har möte så. Hon ska ju va hos optikern också. Jag är inte alls pigg nog för att gå på stan så det blir bara optikern, bup och handla mat. Men mamma lovade att om jag är frisk på söndag drar vi till svall ist :D

Nått som inte är så bra är att hon sa att jag inte får gå till skolan på HELA veckan? Asså, hela veckan? Jag kommer sacka efter och mitt sociala liv kommer försvinna känns det som. Okej - nu överdrev jag.
Men så fort febern försvinner får jag ju energi och myror i brallan igen, så undra hur det ska gå att vara hemma så länge. Har inte varit borta en hel vecka sen kanske .. 4-5an?



Nu blir det glass och uglybetty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0