you make me go hot, hot, hot

Hällo. Klockan är 2 och Offa som kom hem från sjukhuset igår (äntligen) har precis varit här med blåbärssoppa åt mig och nyponsoppa åt max. Max hade feber imorse så han stannade hemma från skolan. Jag var ju envis som en get och gick dit trots attt jag mådde dåligt. Men när jag kom dit kände jag hur ont det gjorde i hjärtat och jag höll på att ramla ihop så jag gick bara på en lektion innan Ylva var snäll och skjutsa hem mig. När jag kom hem tog jag på mig pyjamasen och la mig och sov. För en timme sen vaknade jag. Ont i huvet, kroppen, FEBER (de trodde inte jag med tydligen har jag högfeber ..) och mår illa. No good combo.

Jag och bror ska titta på film på hans nya platt-tv och dricka lite blåbärssoppa. Sen ska jag bara ligga här och kurera mig så jag kan gå på skolan imorn.

Nej nu vrart det kallt. Men jag ska försöka övertala max om att se emil i lönnerberga, så bra sjuklingsfilm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0