who the hell was i?

Godmorgon godmorgon.

Jag har inte så mycket att skriva här faktiskt. Eller faktiskt? Jag har ju bara varit hemma och varit sjuk i en vecka så vad ska jag skriva liksom :s

Anyway. Jag kom ihåg att ta en ipren innan jag somnade igår kväll, så inatt sov jag lugnt enda tiss halv 11 imorse. Till min förvåning såg jag att bror var hemma  och sov då med. Fast han tog sprutan igår så han har haft feber idag och igår, så därför är han hemma. Men det är mysigt, bara vi två :) + det blir inte lika tråkigt. Jag har ingen feber, bara hosta, ont i kroppen, halsen, täppt. Men nu äntligen har illamåendet gått över! :)

Jag & bror ska se på film nu. Idag är jag lite piggare, så då kanske det inte bli fail som sist då jag sov igenom hela filmen :p haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0