wherever you go, go with all your heart

Hälluu.

Jag vaknade 11 idag. Så skönt, när jag insåg att alla andra som är på skolan har pluggat igenom halva dagen nu :p Höhö. Fast det varit tråkigt den här veckan har det varit skönt att få vara hemma.

Nu har jag precis duschat, och använt nya bodylotion som luktar hur gott som helst ! Skulle vilja ha en sån parfym. :]

Vad som händer idag då? Jo tv, sova, äta, läsa. Mår lite bättre idag, nu är de mest halsen och hosta som krånglar. Fast jag har fortfarande ingen energi till att anstränga mig. :o Så vovvarna få ta de lugnt med mig inomhus! 
Men klockan är ju halv 1 så dagen är snart över.

Ikväll blir de tacos. Mums. Jag har inte kunnat äta kött sen i söndags så de här kom ju passande (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0