we're doing this from time to time

Godmorgon. Eller ja, jag vaknade ju klockan 06.15 imorse pga att jag glömt ta en ipren innan jag somnade igår så jag mådde skit. Gick ner och tog nässpray, en ipren, drack vatten och hosta. När jag kom upp och skulle lägga mig så hade kattfan varit inne på mitt rum och pissa på mitt täcke. Mysigt, not. Så jag tog med mig allt och la mig nere i mammas säng med henne. Jag kunde inte somna om, så jag låg där tiss 8 då jag klev upp och gjorde frulle. Sen dess har jag bara legat i sängen och läst/sovit. Men nu är jag nyduschad. Vilken befrielse det var att få ta av sig kläderna som jag haft på mig sen i söndags. Och få skölja av alla bakterier. Okej, det var ingen mirakelkur tyvärr så jag är frisk nu - men jag känner mig fräschare iaf !

Jag & mams ska väl dra in till stan sen. Blir att handla mat, möte och bara det nödvändigaste för jag har ingen energi att ränna på stan.

Men en sak är bra - Jag har namnsdag idag! :D

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Grattis!

2009-11-18 @ 16:33:20
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: ida

det är så sjukt underbart att duscha av sig febern, det är typ en av världens bästa känslor ;oo

2009-11-19 @ 12:08:38
URL: http://musikstopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0