those will be the best memories

Guten morgen.
Kvällen igår var sjukt kul och väldigt störd samtidigt. Vi käkade tacos, lekte lite granna, åt&drack massa gott och hade allmänt mys. Tack flickor! Jocke, Albin och Peter B kom ju efter ett tag också. Haha. Mycke bravader hände igår, och man fick reda på lite saker som aldrig trodde! :o Men ja, de va kul som sagt! Jag var hemma runt halv 3 och somnade gott med lite ont i magen. Jag vaknade halv 1 imorse och låg och smsa med sötfolk tills 1. Då blev de frulle sen nu hamnade jag här. Håller på att ladda upp bilder från kvällen på facebook, för de tar ju så länge att ladda upp på bdb! Sen ska jag duscha och höra av mig till peliss för sen ikv bär de av till bispgården!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0