there's no escape from the pain

Tjatja.
Klockan är halv 3 och jag är redan hemma. Har haft musikalrep hela dagen så vi fick sluta tidigare (y) soft. Nu märks det att vi börjar komma in i den och fatta hur allt ska gå till. På onsdag är jag ledig efter lunch och fredag är vi i forshallen för trippelboll, så den här veckan kan gå ganska fort om jag har tur.
Ikväll är det sista yogan innan jul. Så jag ska på den, sen så får jag se hur dagen fördrivs. Imorn är de första december iaf, melike. Även fast jag inte känner nån julkänsla alls. 
men det snöar massor och jag känner hoppet för vinter.

take me away, release the pain.


jag saknar dig syster. vill till dig där nere i värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0