sometimes u gonna have to lose.

Hällo. Klockan är halv 3 och jag sitter här med en tallrik lunch breve mig. Men jag känner inte hoppet att äta upp det, mår dåligt som en gris. Ont i huvet och hela kroppen. Men har ingen feber (y)

Igår kom peliss till mig vid typ 6, halv 7. Sen vid halv 8 skrev daniel att han och lillis hade kommit till hammarn så då traska vi ner dit. Tur att lillis ha bil som vi kunde ta skydd under, för de regna hur mycke som helst. Sen åkte vi runt lite och träffa Anneli och Lina. Så då drog vi hem till Anneli och såg nån sugfilm ;o Efter ett tag drog vi ut igen för då kom jessica och några. Ja, resten av kvällen va väl mysig med lite åkning, snöbollskrig, tvtittnade och ja, umgås. :] Jag och peliss kom hem vid 1, så då fikade vi och la oss framför tvn.

Haha jag har vaknat typ 4 ggr imorse/natt av att peliss är så kramgo i sängen :p haha. Anyway, runt 10 klev vi upp sen har vi bara legat framför tvn hela dagen. Jobbig jävla söndag, jag mår inget bra varken psykiskt elr fysiskt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0