she thought she had it all figured out

Shulul.
Nu sitter jag här med tallriken framför mig och har precis käkat potatisgratäng och kyckling. MUMS. :) Första gången jag satt framför datan och åt :o Men det kändes som att jag hade så mycket att göra här så de kändes smidigast - speciellt eftersom mormors data är lika snabb som snigel så hinner man käka samtidigt.

Snart är denna förbannade veckodag över iaf. Fast skolan gick snabbare än jag trodde, och de va kul att jkomma igång på musikalen äntligen! Den kommer bli grym tror jag. (y)
När jag kom hem tog jag mitt pick och pack och drog till mormor. Ska ju sova här inatt iaf, och om de inte bli porris imorn så sover jag här tills på onsdag. :) Jag har med mig onödigt mycke grejer (tycker alla andra) men´jag behöver mycket saker :p haha.

Ikväll blire yoga, sen lite engelskaplugg och förhoppningsvis somnar jag till tvn. Jag vaknade ju två gånger inatt, först 02.10 sen 06.07 typ. Var vaken en timme båda gångerna ;o Nu tycker jag det ska bli skärpning på sömnen!

Just ja, jag fick alla rätt på engelskaprovet i måndags (y)


Kommentarer
Postat av: Tapetorkestern

Grattis till engelskan!!! Översätt själv.

Postat av: En Nyman

Alla rätt? :D

Sweet!

2009-11-09 @ 23:25:10
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: mamsen

jag är stolt över dej. HOppas du inser själv vad duktig du är och dina bra egenskaper du har. Att du dessutom är världens bästa gör inte saken sämre. Love...

2009-11-10 @ 10:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0