shaking my world upside down

Helluu. Sent inlägg idag, men peliss och jag vaknade kvart över 12, sen har vi legat och degat framför the city hela dagen. Anyway, tänkte berätta om igår!

New moon var grymt jävla bra! Och de var kul att träffa porris :) Efter filmen var inte hennes mamma klar än, så vi tänkte gå bort till lillänge för att hon sen skulle kunna hämta oss snabbare. Efetr några senvägar och 63 minuter senare kom vi fram till lillänge. Då ringde hennes mamma och sa att hon kom. 1,5 h senare än jag tänkt mig är jag i hammarstrand igen. Höhö. Då beger jag mig direkt och träffar peliss, sen kom daniel som nyss fått körtkort och hämta upp oss. :] Sen spenderades kvällen på lite alla möjliga sätt. Lillis var störd, men de va kul som fan :p Haha. Sen halv 2 var vi hemma. Då låg vi och kolla på mtv tiss klockan 3 då peliss insåg att hon glömt sin väska på kulibacken ?! Smartass. Så då får vi gå på nattäventyr dit upp och hämta den. Lillis hade  suttit och snackat massa om läskiga gubbar i skogen så det var ju ett helvete för oss att gå in dit i mörkret helt själv. Men vi klarade de (y)

Just ja, mams har lånat twilight böckerna 2 3 & 4 åt mig. Så nu är jag happyyy :)

Resten av söndagen kommer jag nog infinna mig framför tvn. Har inte varit i skolan på 9 dagar så jag måste ladda upp.



Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0