make my wish come true

Hälluu.
Lite dålig update på senaste men idag var jag i sundsvall på birsta med mams och shoppa hela dagen. Det blev ett par skinnbyxor, ett par sidenleggings, leopardleggings och basleggings. Underkläder, uggs, smink, ett armband & lite krimskrams :p Kom nyss hem och har precis käkat, så jag ska strax ta och duscha sen ha en kul lördagkväll (y) svullen rygg, blåmärken och typ krossad handled har jag sen jenny/thilde ramla på mig så jag ramla ner me ryggen i trappen igår :P haha. jobbigt att testa massa kläder idag men men, allt för kläder :p

Igår var de ppparty hos fridapp :] Det var kul, mycke nya människor! Självklart ska ju alltid nått gå fel på såna där kvällar, menmen, det är väl en del av de antar jag. Kom hem vid halv 3, sen var det är fixa sig iordning för sängen! Jag somnade så jag sovit 4,5 h inatt. Men jag är ändå inte trött? Tur för mig. :)



luv.

¨





Kommentarer
Postat av: Daniel [;

Najs kläder du köpte :)

Hoppas du hade en toppen dag i Svall. :D

2009-11-29 @ 14:50:01
Postat av: Tom

Har du gått och blivit fjortis Moa :P Nej drev bara x)

2009-12-03 @ 20:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0