lucky nr 7

Ja det kan man kalla mig. Jag & mams satt och kolla på idol förut ikväll, och då kom det upp en ruta med "vinn backstage biljett till idol i malmö nästa fredag". Smset kostade bara 5 spänn så jag skickade bara för att fula mig.
En timme senare får jag ett sms "Grattis du har vunnit två biljetter till Idol i malmö arena fredag den 27 november" HAHAH ASSÅ W0000000T? Jag fattade inte ens vad som stod där. Ofta jag, vinna? jag? hahah.
Coolt som fan, vann jag iaf! Så nu vill jag till malmö på fredag juuu .. Mamma sa åt mig att kolla på tågbiljetter så har kollat runt lite nu. Och en biljett ner kostar 800 spänn. ;oo Sjukt dyrt. Tyvärr kommer jag allså inte ha råd att åka :(( sadface - jag vill verkligen juuuu.



you're hot then you're cold - you're yes then you're no.
you're in then you're out - you're up then you're down.
- är det värt all besvär?

Kommentarer
Postat av: ;*

give it a shot, det kommer ändras, ssötnos.

2009-11-23 @ 17:31:31
URL: http://anlieah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0