like the wind is flying, my hope is dying

Tjatjatja.
Spöregnar ute, ingen snö trots julskyltning i helgen, och jag har ingen energi till nått. Därför är jag lite oinspirerad till bloggen .. Anyway, har sett bio med skolan. Drygt som fan. Sen nån snubbe som läste dikter lalalal. När jag kom hem somnade jag på soffan. Jag är verkligen trött, kan egentligen inte sova mitt på dagen ;o
Men helgen blir nice, så vi kör på de ist (y)


i brist på annat snor jag sofies lista;

femton sanningar om mig själv.

* jag saknar pappa.

* spindlar & våldtäcksmän är de vidrigaste jag vet.

* jag har högre krav på mig själv än jag klarar av.

* min familj är det viktigaste i mitt liv.
 
* jag är ganska hemlighetsfull och berättar sällan hur jag känner.

jag har alltid på mig rosa fleecebyxor när jag är hemma.

* jag lagat mat varje dag hemma.

* jag saknar mina systrar så himla mycket.

jag gillar julafton bättre än min födelsedag, för det är jobbigt med all uppmärksamhet.

* jag har ingen bästa vän.

* jag går hos bup.

* jag har bara haft ett förhållande.

* jag kan vara hur social som helst, och jag kan vara hur insocial. Därav har många olika uppfattningar om mig.

* jag har en hemlighet som INGEN vet.

* nr 1 på min önskelista är att få fara utomlands till syster i thailand.



kulliv, jag & min fisk som aldrig lämnar mig. (kanske för den är av porslin och inte har nått val)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0