lets make the people say yeah

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTASTE BROR I HELA VÄRLDEN. MAX FJORTISBOY, HOPPAS DU FÅ EN UNDEBAR DAG.

syskonkärlek. bror, jag älskar dig mest i världen.


Ja, som ni förstår fyller brush 14 år idag. Jag somnade vid 4 inatt och mams kom och väckte mig klockan 12 imorse så gick vi och väckte bror med grattis-sången. Jag gav han presenten också, han blev glad! Sen 10 minuter senare när man är som mest yrvaken säger mamma att farmor och Gustaf har kommit. Så då var det bara att gå ner och va social, käka frulle, sen tvinga i sig lite födelsedagsfika. Nu har dom dragit och jag få samla mig lite, vart lite för högt tempo den här morgonen :o Eller vi väntar me de, mams ville fara¨på affärn.

Vad som händer ikväll? Ja de får vi ta och se!

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Älska bilden :D

2009-11-07 @ 15:07:44
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0