just wanna do an honest smile again

Ja. Lördag kväll. Här sitter jag, en jävla lördag kväll, helt själv, med massa godis och ber till gud att någon ska uppdatera sig så jag får något att göra. Men icke. Här är de dödare än dött. Fast det klart, det är ju lördag kväll så alla har nog nått roligare för sig. Ja, just ja - ett liv kallas de.
Inte ens världens peppmusik kan få mig att skina upp nu. Jag vill göra nått, har haft tråkigt två jävla dagar i rad. SÅ LESS. Men men, nästa helg då jäklar. Imorn är det söndag. Gah, värsta dagen på veckan. 
Fast det är inte rastlösheten som är största problemet såna här stunder, det är för man hinner tänka så mycket ..

Nej nu ska daniel och max se nån film så jag går och kryper ner hos dom en stund.


kulliv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0