it's getting late, but i don't mind

Tjenis. Har nyss kommit hem från ett besök hos christopher. :) Trevligtrevligt. Nu sitter morbror här nere och skryter om sin nya mac apple dator. Ja, jag är avis men det är ingenting jag tänker visa han. Så därför sitter jag här uppe vid min k00la stationära dator och låtsas oberörd.

Dagen har rullat på fint. Lite bråk, men de verka ju tydligen va en del av vardagen nu för tin.
Ikväll tänkte jag åka till magnus och hälsa på carro en sväng, har inte träffat henne på 2 år typ. Sen efter de vet jag inte riktigt? Känner inte hoppet att titta på tv IGEN.

Är det ingen som ska göra nått sjukt kul som jag kan haka på ?
smsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0