is there anybody screaming the silence away?

Hällulu.

Nyduschad och fräsch sitter jag här med en snygg handduksturban på huvudet (så ingen bild på mig nu heller.)
Jobbigt var det imorse när väckarklockan ringde klockan 7. Nog för att jag är dötrött efter för lite sömn och en kvarhängande förkylning -  men jag drömde en sjukt mysig dröm om Tom Kaulitz! Haha det var lite oväntat va? Jag tycker det. Anyway, så när jag slog upp ögonen utan snyggingen bredvid mig vart ju morgonen lite sämre.

Annars har dagen flytit på ganska bra. Trött som ett as hela dagen, sen följde lillasyster med mig hem så vi kunde ta igen lite. Har ju inte setts på två veckor :o Men imorn är de onsdag, då ska vi på bio och nån föreläsning så dagen bli slapp. Soooooft. Sen taggar vi helgen (y)

Nu ska jag läsa lite i twilight - om jag kunde höra din röst, som mams lånat åt mig! Tre tjocka grymma böcker framför mig nu. Så nu ska jag kasta mig in i Bellas roll och fantisera om Edward. Mummmmmms.


raawr :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0