i'm that war

God morgon.
Hur jobbigt det än var slog jag upp ögonen 12 idag igen. Så jävla skönt allså. Men jag skulle helst bara ligga och sova hela dagen om jag kunde. Bara sova bort fuckade söndag, och all skit den antagligen tar me sig. 
Anyways, jag tar det för vad det är. Ska försöka va lite positiv nu ..

I veckan är det inte så mycke kul att se fram emot heller. Dennis fyller år imorn :) Sen blir det gymnasiebesök på PC och Wargen på torsdag. Yey. Justja, pluto kanske sover här på tisdag eftersom jag är ensam hemma för mams drar till sthlm imorn. (y)


lets run away, run away and dance all night

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Söndagar kan faktiskt föra med sig något gott :)

2009-11-08 @ 13:47:04
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0