i would walk a thousand miles for u

Plutoporr.
Jag är så ledsen för din skull hjärtat. Sånt här är så orättvist, livet är så orättvist. Du förtjänar inte att vara med om det här, du förtjänar inte att få känna den här smärtan. Om jag kunde, skulle jag ta den åt dig. Jag gör vad som helst för dig. Du är nåt av det bästa jag har, och jag klarar mig inte utan dig. Jag kommer alltid finnas här för dig, ställa upp för dig, trösta dig när du är ledsen, skratta när du är glad. Du är så mycket mer än guld för mig. Jag kommer aldrig kunna förklara för dig, hur mycket jag älskar dig. Men en sak kan jag berätta, och det är nått du måste tro på - du kommer le igen. INGEN, kommer kunna fylla det tomrum du har just nu. Men, du kommer hitta lycka, och fortsätta leva. Du kommer aldrig bli ensam. Utan har en fin ängel som vakar över dig.

Jag låter inte dig falla själv. Jag kommer bära dig, jag kommer ge dig mina andetag.
You're not alone.

<3 / din plutogay


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig, så jävla mycket <3

2009-11-18 @ 20:31:09
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0