i hate to see you leave, but i love to watch you go

Gokväll.

Ja, det har inte blitt någon uppdatering tidigare idag, eftersom att jag följde med finastejenny hem. :) Längesen jag var hos henne, men det kändes inte ett dugg så! Ingenting blev stelt, det blev aldrig tyst och vi slapp inte låtsas nånting. Så det vart massa snack, lite bus med gullErika och massa godis. Perfekt slut på en dålig tisdag! <3

Engelskaprovet va as lätt idag = jag glad eftersom jag inte somnade förrän 2 inatt så jag var rätt trött. Vilket betyder att jag fortfarande inte kan sova. Men jag ber för att inatt ska va vändningen på det. Jag kan ju inte må såhär, vet varken ut elr in vilken resulterar i att mina tankar bli fail. 
Min hals var fucked up imorse, jag yrslade och var trött efter all sömnbrist - men duktig som jag är drog jag på skolan och kämpade.
Tur är väl det eftersom vi började på kärnfysik&världskrig idag. Jag halvsov igenom lektionen men jag är inte helt lost iaf.

Kvällen blir lugn med älskade desperate housewives!

!
hahah söt liten jb.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0