i gotta keep trying, gotta keep my head held high

Hellu. Somnade halv 3 inatt, så jag har varit ganska död hela dagen. Även att jag kämpar för att ta igen det jag missat förra veckan då jag hade influensa. Ikväll är de yoga. Ska bli skönt, även fast jag är sjukt opepp på det inkl allt annat ;o Men på fredag lär de bli kul, sen blire svall = shopping med mamsen på lördag! Så glad :)

RIP 021123 - Sju år.
Idag var det sju år sen du försvann ifrån mig, ifrån oss. Jag saknar dig, pappa. Ju mer tiden går, desto mer behöver jag dig här. Jag behöver dina råd, din trygghet. Jag är vilse, och jag vill att du ska visa mig vägen. Jag älskar dig, jag saknar dig så det gör ont. När du lämnade oss, slog min värsta mardröm in. Det har gått sju år nu. Sju år utan dig. Jag kan inte fatta det, är det såhär resten av tiden kommer vara? Kommer alla andra år vara såhär ensamma? Jag vill inte inse det, kan inte inse det. Det är inte meningen att det ska vara såhär. Du ska vara här, och leda mig här i livet. Jag håller på att växa upp nu, och jag vill att du formar mig till den jag ska bli. Jag vill bli som dig pappa, lika god och omtänksam som du var. Lika underbar, lika vis. Du är och var den bästa pappan som någonsin funnits, och jag är så tacksam över de 8 år som jag fick med dig. Jag vet att du har det bra däruppe i himlen, världens vackraste ängel. Allt är så jobbigt, varför är du inte här pappa? Jag kan inte glömma dig. Jag kan inte förstå varför det blev såhär. Men jag ska göra dig stolt. Hur ont det än gör att leva utan dig, att vakna utan dig vid min sida, att skrika ditt namn utan att få något svar. Hur ont det än gör - ska jag göra det för dig. Jag ska leva detta liv som du önskade. Jag ska göra dig stolt, jag ska leva åt dig. Göra allt du aldrig fick chansen att göra. Ingen, kan nånsin förstå hur tom jag är utan dig. Varje dag är lika jobbig, varje natt är lika hård. Det gör så ont, smärtan är så stor. Men jag ska bita ihop och va stark. Jag ska inte svika dig, pappa.
Jag älskar dig.



"death is not the greatest loss in life. the greatest loss is what dies inside us while we live."

Kommentarer
Postat av: ;*

vad fint skrivet.

jag älskar dig så innerligt moa, glöm aldrig det.

jag vet precis hur det känns att förlora någon nära, men tänk på att han kollar på dig från ovan och är sjukt stolt över allt du lyckats med, med hur stark du är och även om du misslyckas med nåt, - så är han precis lika stolt ändå.

jag finns. <33

2009-11-23 @ 17:27:11
URL: http://anlieah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vila i frid



plotogay jag älskar dig <3

2009-11-23 @ 18:05:18
URL: http://mirjakupari.blogg.se/
Postat av: En Nyman

Kämpa på!

2009-11-23 @ 18:31:54
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: Mariana

:'( du gjorde så att mitt öga blev jätte blött :(

2009-11-24 @ 11:21:48
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0