he didn't think i could play that hard

Hällo. Frusen som en piggelin sitter jag här hos mormor. Jag drog hem efter skolan för att hämta lite grejer, och snabbkolla i nya HM katalogern. Borde inte ha gjort det, har redan kryssat för typ 9 plagg jag måste ha!
Sen tog jag mitt pick och pack och gick upp hit. Jag tyckte de va ovanligt kallt. Sen när jag kom upp hit såg jag att det var -2 ute. Smartass jag är. Anyway, dagen har gått ganska sakta, fast den var inte så jävla jobbig. Bara kärnfysiken, som jag fortfarande somnar på. Kanske därför jag inte förstår nånting av det Birger säger? Engelskaprov hade jag också, gick finfint.

Jag är så jäkla trött att ikväll blir det bara att se på älskade desperate housewives, och läsa nya FRIDA. Och sötsmsa såklart ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0