ha makes the good girls go bad

Hello.
Ska strax ner och laga maten innan yoga ikväll! Missa ju förra gången totalt eftersom de va lov,menmen.

Första skoldagen va precis som jag trodde - SEG. Gud, jag är så trött. Somnade runt 12, vaknade klockan 3 av dåliga drömmar, somnade om 04.15-04.30, vaknade kvart i 7 -.- Inge bra tider för mig som är sömnberoende :O Men jag vet inte vad det är, har sovit sjukt dåligt på sistone ;o ANyway, fick vårat nya schema idag. Det ska väl funka .. Fast ja gruva mig för kärnfysiken.


hihi nej ja tänker inte lägga upp dagens outfit ;9

Kommentarer
Postat av: fanny :)

DU HADE JEANSEN PÅDEJ! :DD <3

2009-11-02 @ 17:54:20
URL: http://fannsanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0