God knows i've tried

Shulul.

Nu sitter jag här, tänkte gå och ta lite te omgång 2. Jag har så sjukt ont i halsen, och vill verkligen inte bli sjuk så nu blire till att kurera sig på bästa möjliga sätt!

Yogan gick finemang, vi körde 45 min med att släppa alla spänningar och knutar i ländryggen/bålen och sen avslappning på 30 min. HAHA jag somnade efter 5 min. Snacka om att jag var förvirrad när jag vaknade av att alla satt och snacka :o Haha. Iaf, sjukt skönt att sova - hoppas de går lika bra ikväll ..
Efter det mötte jag johan'n och vi gick till anneli och hälsa på hon, linn & söderström. Sjukt kul, made my day :]

Imorn blir de till att följa med min granne jennybergvall hem, hon har bott här bredvid mig typ nått år och vi har inte vart me varann än, så tomorrow då jäklar!

Neeeeeej, nu blir de fika & plugg eftersom jag ha engelskaprov imorn -.- gaaah, skriv nått sött sms and cheer me up

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0