everything u loved, u don't love no more

Shullllul.
Ha nyss kommit innanför dörren från stan. Var på  PC och Wargen idag. Ingenting intresserar mig särskilt, så jag rännde mest på stan me brudarna. De blev en tunika och ett par örhängen som fick hänga med hem! (bild sen) Nu när jag kom hem hade jag även fått en till nobelklänning på posten! SÅ FIN! (bild sen kanske, hihi) Så nu har jag tre snygga klänningar att välja mellan! Får se va mams tycker. Jag har inte träffat henne än.
Anyway, ska gå upp till mormor och käka middag eftersom ingen vart här så de finns ingen mat. Sen efter det ska jag bege mig till fridan och flicksen. :) Få se vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0