breathe me

Gokväll.
Har nyss käkat middag som bestod av nudelsoppa. Aldrig käkat det förut, men det var ju godare än vanlig soppa.
Min feber har gått ner lite, och huvudvärken är mycket lindrigare nu. Jag själv tycker jag är frisk nog att gå på skolan imorn, men det tycker inte mams. Så det blir till att vara hemma och kurera sig en dag till imorn.
Det jobbigaste med att vara sjuk, är att man har så tråkigt. Visst, det kan va skönt att bara vara hemma och dö en dag. MEN - det är bara skönt när det är frivilligt. Nu när jag är tvingad att ta det lugnt, titta på tv och vila - då har jag mer energi än nånsin att göra nått. Menmen, jag får försöka ta det lugnt i några (läs: många) timmar till.

Ska gå ner och titta i tidningen om det åtminstone är nått bra på tvn ikv ..

anyway, smsa och lys upp min dag :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0