boy meets girl, now what to do?

Gokväll.

Ha nyss kommit hem efter en fika hos farmor&Gustaf. Har inte träffat dom sen juni så det var ju inte en dag för tidigt om man säger så.

Annars sitter jag här, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag vill inte börja skolan imorn. Jag vill inte att lovet ska vara över, att det ska vara söndag, att alla ska va så långt borta.
Jag vill ha lov, fest & massa mys. MEN - ingenting bruka ju gå efter mina planer så..

Dagen har varit rätt seg annars. Har tittat på film och laddat batterierna helt enkelt. Kanske var det som jag behövde idag? Trots att jag absolut inte vill ta det lugnt och göra ingenting. Gah, vad har jag fått för partyneed nurå? ;o Måste nog vänja av mig det där om jag ska klara vintern i HAMMARSTRAND.

Imorn blir de nytt schema också. Yey - min klass kommer få fet kaos eftersom typ 2% har en fungerande hjärna.

Aja whatever, vi ses imorn sweethearts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0