valborgsmässoafton tvåtusennio

Ja, vad ska man säga? Kvällen va lika sjuk som man förväntat sig, det var lika mycke alkohol som man förväntat sig, och alla var lika glada och sociala som man förväntat sig. De hela va bra, fast de va så sjutk jävla kallt ute. Vid 12 åkte jag och älskling hem pga kylan. Fifasiken. Men kvällen var bra iaf, tack alla människor som va där. :)

Idag vaknade ja halv elva. Shit, sist jag sov så länge va i julas. Skönt iaf. Sen dess ha jag följt älskling på affärn, solat och suttit här. What a life I have. Tänk om jag hade bott i en stad, då hade jag kunnat gjort hur mycke som helst en dag som denna. Men de gör jag inte, för jag bor i en liten by som knappt finns på kartan, en by med 2000 invånare, en by som heter Hammarstrand, aka Platsen Som Gud Glömde. Men snyft på mig, jag ska inte sitta här och va emo. För de finns ju faktiskt folk här som kan göra vardagen till de där extra, folk som kan liva upp stämningen till max. Men frågan är, vart håller dom hus?

Kommentarer
Postat av: ;*

jag bor cirka 1 km, -om ens de, från ditt hus. och om du vill ha våran kontakt tillbaka som jag vill, så vet du mitt nr och de är bara att slå en signal. <3

2009-05-07 @ 21:30:45
URL: http://anlieah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0