tell my mother, tell my father - i've done the best i can

förlåt för dålig uppdatering. varit mycke i veckan. musikal hela veckan ! de ha vart helt sjukt. grymt kul! jag är så stolt över alla som är me i musikalen, dom är så grymma! världens bästa gäng alltså, och trots att jag inte gillade annie från början - vi ha gjort den så jävla bra! keep going, bara två shower kvar. nu sätter vi dom! (y)

hur mår jag då? jo tack jag har ont i halsen, annars är de bra. lite mycke bekymmer att tänka på, men jag tar mig igenom en dag i taget tack vare alla söta människor i min omgivning.

idag har jag haft konfa genrep. de är ju avslutning på söndag! men de kommer gå bra, tro ja. hoppas ja. :)



tudilooo.

Kommentarer
Postat av: ;*

börjat lyssna på shinedown? :)

2009-05-31 @ 03:00:37
URL: http://anlieah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0