spa spa, spa varje da'

Nejdå, jag går inte på SPA varje dag. Faktum är att jag har aldrig vart på spa i hela mitt liv :o Men faktiskt så fick ja presentkort 1500 på spakliniken i födelsedagspresent, så idag ska jag & mam ringa och boka våra behandlingar. JAG LÄNGTAR !!

Imorse var det ett helevete att ta sig upp ur sängen. Efter nattens bravader och korta sömn var jag helt slut. Idag ha vi haft show för 3-5 kullsta, järå & hansåker. De gick bra. Fast jag är så trött och stel så ja va inte direkt i teater form. Men de ska bättras på för kvällen, för då äre ju trots allt sista showen, the final shot! Nu jävlar lyfter vi centrum!

Ska kila på konfa om två timmar, tänkte ta och lägga mig och sova en stund innan. Eller vila iaf, så jag orkar med allt. Vi ska gå igenom avslutningen en gång till - yippiyey. Men jag få tänka att de är sista gången innan avslutningen, sen slipper man skiten. SKÖNT. Plus att jag är ledig imorn för musikalen, så då gör de inget om jag bli uppe sent ikv :) Älskling kommer ju också och tittar ikväll. PINSAMT, jag spelar ju en man i en av rollerna. Stackars Johan ..

Nu ha ja ätit upp lunchen, blev värsta buffén ju! Också hör jag hur de blåser ute, hugaligen. Jag kryper nog ner under täcket och flyger iväg ett tag.

Ciao sötisar,

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Nä texterna har jag hittat på själv :)

Btw härlig blogg du har :)

2009-05-30 @ 17:53:43
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du får kul på konfaN! :P älskar dej!!!<3 //mirja systar

2009-05-30 @ 21:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0