never gonna let you take my world from me

Alltså, ingenting är sig likt. Kanske är de bra? Kanske är de här vad alla behöver, vad jag behöver, för att kunna börja mitt liv på riktigt? För att kunna skapa min identitet, vem jag är, kommer vara i resten av mitt liv? Förändringar kan lika gärna vara nått bra, som något dåligt. Allt som ha hänt nu på slutet, jag har inte sett nått ljus alls. Men efter regn kommer solsken, så jag försöker se de här som en stor kris bara. En svacka i mitt liv. För vad är ett liv utan dramatik, blod & tårar? Nej precis. Jag kan inte sätta ord på mina känslor, hur jag mår just nu. Det som hänger med mig vart jag än går, det som gör min jobbiga vardag ännu jobbigare, det som får mig att bli ett monster och såra dom jag älskar mest. Never gonna let you take my world from me. Nu ha de regna länge, och jag kan knappt bärga mig efter solsken!

Helgen ha vart grym. Spenderats me lillasyster och så. Vi ha haft de riktigt mys, de va längesen. Även skapat sommarplaner! Sommarn kommer bli bäst om allt går som planerat! Men om jag känner mig själv rätt kommer de bli många om och men innan planen faktiskt händer. Haha. Men jag ska ta en dag i taget. Nu är mitt mål att lyckas sova ända tills väckarklockan ringer imorn bitti. Ja, det är ett bra mål.


Och jag vill bara säga tack, tack till min bästa vän Elin Strömberg. Trots att hon har sina brister som alla andra, är de något speciellt som gör att hon alltid är lika fantastisk. Jag älskar dig, we'll make it through.

Kommentarer
Postat av: Lina

sv : tack :) <3

2009-05-25 @ 15:40:38
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Var med i min frågestund på bloggen (:

2009-05-25 @ 16:40:12
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: vanorna är väl att jag fixar naglarna och håret och sminkar mig oftast. Det bäst jag vet är när man är riktigt lycklig och när man är med vännerna . Det värsta jag vet är när folk skiter i en och pratar skit och falska personer :/

'

Kram<3

2009-05-25 @ 20:03:21
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/
Postat av: ;*

whats up me din dåliga uppdatering :o ?

2009-05-27 @ 22:53:36
URL: http://anlieah.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är stark gumman å det är bara at kämpa på, för som sagt efter regn kommer solsken så aldrig ge uipp!! du är bäst på ala sett !! love u //stolt storasyster M

2009-05-30 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0