ju-ju-ju-just dance.

Yeps. Idag är de sista dagen för dansen. Sen dröjer de enda tills höst igen innan man få shaka rumpan i dawes danslokaler. Men inte ska jag sörja, för jag kan dansa hur mycket jag vill nu i sommar, då man är ledig dagarna i enda!
I fredags åkte vi med Jimmy in efter skolan. Han va riktigt snäll somskjutsa oss (: Genrepet gick bra, men vi kollade inte på hela,trots att vi hade velat. Men jimmy stod och väntade utanför då vi dansat så då for var och en hem till sitt. Jag drog till frösön och käkade middag. Sen blev de data&tvmys hela kvällen.
Igår mötte jag upp porr på stan. Vi gick runt och klolla på kläder och käka glass! Härligt väder! Sen for vi ut till lillänge med hennes mam & co, och köpte skor. Jag är lite pank så jag köpte inga,men porr köpte två par superfina! Jag drog hem igentill frösön och åt lunch, sen mötte jag upp porr i stan igen för att bege oss tillfolkets hus. Där hade vi första showen, gick hur bra som helst. Efter de följde jag med henne hem och där va jag ett tag innan jag for hem och käka. Sen kutade jag ner till bussen och for tillbaks till porr. Vi va ute och lekte, (a) gick på lillänge och va söta, och kolla på SatC! :) Vid 8 drog jag hem till mig, sen spenderades kvällen med mys, tv, data & tlfn. Lite engelska hann jag klämma in oxå! Idag vakna ja runt 10, så sen dess ha ja käka frukost, kolla på tv, käka lunch och nu ska ja strax dra in till stan för att fara bort på folkets hus. Show nr 2 kl 15.00 idag. De bli tight schema eftersom vi ha sista showen kl 19.00 och vi ska va där 18.00, men ja få kuta hem och laga mat, passa bussarna perfekt å jaa, då ska ja väl ändå hinna!

Nej, nu ska jag kila.

Kommentarer
Postat av: josefine

ni var skiit duktiga!:)

2009-05-14 @ 18:58:35
URL: http://josefiineostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0