de borde alltid va tre dagars ledigheten

En vanlig människa hinner inte samla krafter på endast två dagar. Men nu i helgen när man varit ledig tre, man känner verkligen skillnaden. Man känner hur man hinner återfå energi för att klara en ny vecka. Ja, jag tycker att nästa parti som vinner borde införa en till dags ledighet.

På tal om helg. Fredagen va en riktig seg dag. Jag typ gjorde i princip ingenting mer än sola, gick ner på affärn och handla åt mams, åt, kolla på film. Ja tänkte va me porris, men hon va aldrig ute så de blev inge. Men en sak som gjorde dagen guld värd va när lilla Emma ringde och fråga om jag hade ketchup hemma. Haha, ja hade så tråkigt att de där ögonblicket blev rent guld. :p Igår åkte jag till älskling, kom dit vid två ungefär. Då käka ja lunch, sen hela dan hoppa vi studsmatta, spela volleyboll, cyklade, kolla på film och mös. Justja, vi käka på pizzan åsså. Smarrrigt. Vi va barnvakt hela dan eftersom johans föräldrar hade åkt och tagit in på hotell för johans mamma fyllde år. Så mysigt, jag vart avis.
Imorse vakna vi runt kvart över nio av att findus (katten) stod och mjaua utanför sovrummet -.- De kan verkligen förstöra ens humör. Men anyway, vi klev upp och käka frukost. Sen ha dagen spenderats me oth, studsmattebyggande, fotboll och ja, va söt mot varann. :)

På tisdag är de sista danslektionen. Shit va fort de ha gått den här terminen :o Dansuppvisning hela helgen, de kmmer bli sjukt kul!

Nu ska ja fika, buona sera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0