anders-olof musical

Nu är de bara tre veckor kvar till premiär! De är fortfarande mycke och göra tills dess, men jag kan iaf mina repliker nu! Idag hade vi heldagsträning på centrum, så alla vet i princip hur musikalen kommer gå till nu :)

Jag stack vid 1 tiden, för då skulle jag dra in till stan. Offa skjutsade mig till stugun ( mammas jobb ). Jag ha sträckt ryggen, så då fick ja ligga i deras superproffsiga massagestol i 15 min. Shit va skönt de va. Jag ville typ, stanna där föralltid. Jag må mycke bättre i ryggen nu iaf, posetivt! =)

I stan gick allt bra, hann träffa älskling en sväng åsså (:

Nu när ja kom hem lagade jag mat, tonfisksallad. SÅ GOTT, ja hata att dom tagit bort de från matlistan i skolan :(
Nu ha ja nyss packat min stora väska proppfull! Jag ska ju in till stan efter skolan imorn, och stanna där till söndag kväll. Ha dansuppvisning hela helgen, så ja ha masssa saker me mig ;p GRYMT KUL de kommer bli i helgen! Shit, tur att jag stå på andra raden och inte första. Jag är lite scen-nervös. hehehe.

Och jag vill bara säga tack, tack till min kära vän Elin ''Peliss'' Johanna Erika Strömberg. Som alltid få min dag att lysa, hur grått de än är på himlen. Jag älskar dig, bff.

Kommentarer
Postat av: Pelle

åh nu fick jag glädjetårar :')

jag älskar dig hoe!

2009-05-07 @ 20:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0