snart äre lördag igen

Yes, för idag är de fredag! Alltså shit va de ha blåst idag. Helt jävla sjukt. Aja, dagen har gått finfint iaf. Jag fick höra en väldigt chockande sak idag, jag måste nog ta reda på lite fakta om det tror jag.. Anyway. Nu sitter jag här, lika mätt som självaste jultomten på julafton. Jag och mamma käka nyss fisk och klyftpotatis, sjukt jävla gott! :) Ikväll ska jag traska bort till porr och låna sista gossipgirl boken. Sen vet jag inte riktigt. Blir nog ensam tro ja . :o Första gången på länge.

Imorn ska jag och familjen till stugan iaf. Ska bli mys. :) Blir ev att sova där, annars ska ja va me peliss :]]

Och älskling är i Norge. Så de bli väldigt lite kontakt med han eftersom de är så dyrt för han bara att svara på ett sms ;/
Hoppas han har de kul iaf :)

Nu är de inte länge tills min födelsedag !! I can't wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0