prao dag 2

Förlåt att min blogg är världens tråkigaste att läsa nu den här veckan. Men nu när jag praoar hela dagarna ( 8 - 17 ) så händer de inget speciellt. Jag sitter vid datan, läser, pratar i telefon och har allmänt tråkigt. Men idag går jag bara halva dagen iaf, eftersom jag ska vara i stan kl 2. Så om 30 min äre lunch, sen åker jag och mams. Ikväll är det dans, och jag ska sova hos älskling! <3

Sen imorn är de ju våffeldagen! Den dagen är liksom gjord för mig. Jag älskar våfflor. Och vad är inte bättre än en dag då det är bestämt att man ska äta dem? :D våfflor med glass är de absolut bästa. Men eftersom jag inte är hemma imorn kommer de nog bli våfflor på nått fik här eller i stan, och då kommer man nog få grädde elr sylt. Men de funkar det med. Våfflor funkar faktiskt med vad som helst!

Nej nu måste jag läsa igenom orden vi ha ordtest på nästa vecka. Yippiyey, det är ju så nödvändigt att veta vad HDHSJDHJDH står för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0