parteyniight - not

Ja, jag hade ju planer att kolla på musikdirekt ikväll. Var pepp som fan. MEN när ja skulle köpa biljetten, säger dom att de blev slutsålt för en timme sen drygt. PISSSS. Så johan är och spela nu. MEdans jag sitter i lägenheten och tittar på the city. Voilken jävla lördagkväll. Okej visst, jag brukar inte direkt gå ut på lördagarna, utan bruka va me älskling elr någon annan - men när ja äntligen få chansen att gå ut och ha kul - så sabbas de. Typiskt my luck.

Ja, så nu i två timmar ska jag ; kolla på film, äta godis, gå en sväng runt frösön om mina ben orka bära mig, ringa någon rolig människa, hålla tummarna att de gå bra för älskling och co, deppa över denna lördagkväll.

Om vi ha tur kommer fredde och hämta oss så vi få åka hem ikväll iaf. Annars måste vi sova här i stan och ta 4 bussen hem imorn. Okej jag måste köpa en hårinpackning, men ändå. Hoppas han kan hämta oss.


Men först ska jag laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0