Ny vecka, nya tag

Ja, efter en riktig ladda-upp-krafterna-helg så är de en ny vecka. I helgen har jag inte gjort ett dyft. I fredags blev de tv kväll ensam hemma, och i lördags blev de stugan! När jag kom hem igår så kom älskling. De va  mys :) Så igår kväll låg vi och kollade på scoobydoo och åt nutella. You gotta love life sometimes! ;]

Imorse ringde väckarklockan 06.35. Varför så tidigt? Jo, jag har nämligen prao. Och jag praoar hos min kära mamma i stugun, och dom åker klockan kvart över sju på morgonen, så jag hade inget annat val än att kliva upp då. Men jag måste erkänna att jag va lite avis när jag kom in för att säga hejdå till älskling och han låg där och sussade. Typisikt.

Ja, idag är nog allt jag kommer göra att sitta vid datan. Mamma jobbar ju med det så vad annars ska jag göra? Jag måste gå runt och kika lite runt jämställdigheten här på infocare också, men ja. Jag få fråga folk va dom tycker kanske!
Ikväll kommer jag hem runt 6 tiden. Då blir de nog bara middag och sen häng framför 90210. Det är så bra!

Jag hoppas att ni andra har lite intressantare praoplatser. Jag har ju försökt att hitta i hela östersund, men tydligen vill ingen ha lilla jag. Sån tur är har jag en söt mamma som är snäll och stå ut med mig i veckan! :]

Kommentarer
Postat av: plutoftw

hejbögis, jag sitter på UR och typ hungrar ihjäl, du kan ju ringa mig om du får tråkigt, för jag sitter här typ 30 min til, sen äre lunch ;) sen ska ja typ kolla när dom gör nått (:::::::::::: <3

2009-03-23 @ 11:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0