ljuvliga måndag

I normala fall är måndagar en utav de värsta dagarna för mig. Man är trött efter helgen, har två matte timmar på slutet av dagen, plus att man har HELA VECKAN framför sig. Nej för mig är måndagar downdays. Men inte idag! De började med att jag slog upp ögonen helt klar pigg klockan 07.15 imorse. Utan väckarklockan, som på beställning! Jag klev upp, gjorde allt jag skulle sen gick jag, mormor och hundarna till skolan. Okej, de snöade så de va väl inge bra - men man måste ju vara lite positiv! Hela dagen har gått bra, FÖRUTOM SKOLFOTOGRAFERINGEN. Jag hatar fotografen. Jag va nära tårarna när jag gick därifrån.Men jag hoppas bilden blir någorlunda bra iaf, åtminstone så man kan visa mormor och offa! Vi hade dans sista timmen med nån brud från luleå. De va riktigt kul, streetdance.

Imorn har jag dans med, och sen ska jag sova hos älskling.

Ska käka nu, so long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0