little miss sunshine

Yes! Idag var de ju faktiskt sol när jag gick till skolan! Och även att de ha hållt hela dagen! Jag älskar våren! Inte nog med att all sol kommer fram så man får lite färg på kinderna, utan snön börjar även försvinna, min födelsedag's coming up, PÅSK ÄGG FYLLT ME KARRA, och massa lov! Yes, i love spring.

I tisdags va de dans i stan. De gick riktigt bra, fast våran danslärare va sjuk i lunginflammation, så vi fick ha nån supermodell till lärare. Hon lärde oss indian dans. ;o Sen när jag kom till älskling, överraskade han med massa kärlek och tacos! Hur mysigt som helst! Onsdagen spenderades på stan med mams. Jag köpte en blus, leggings, armband, hårnålar, present till älskling, och våffeljärn! Våffeldagen är ju på onsdag. VÅFFLOR MED GLASS. LÄTT SOM EN PLÄTT!
Idag har jag bara haft skola, sen konfa. Skolan gick skit snabbt idag faktiskt :o Sen ikväll va jag på sprickan en sväng. Dom hade matlagningstävling. De stod mellan Hanna och Andreas. Jag hejade på Hanna, men typiskt så vann fienden.

Nej, nu tro jag jag ska käka lite cherrios! KÄRLEK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0