It's been a while

Sen jag skrev sist. Så jag tänkte uppdatera er lite :) sport lovet va super bra. Va me flickorna, älskling, fira mams, plus att jag va i fjällen! De va jätte mysigt där, super fin stuga. Vi åkte i backarna en dag, för de andra dagarna blåste de så mycke ;/ men de gjorde ingenting, jag och älskling kunde underhålla oss ändå. :) vi bytte också ett tag, så han åkte bräda och jag skidor. De va svårt först, men sen gick de som på räls. Vi åkte till norge en sväng med. :) så nu ha jag varit i fyra länder! Yey. Vi spelade mycke kort, satt tid brasan, käka åre choklad och kolla på film. Resan va lyckad enligt mig! Men nu är de tillbaks till verkligheten. Jag ha precis haft astronomi prov, bajs. ;( och religion imorn. Aja, bara plugga på. Igår va ja i stan, på personlig styling på rut mfl. De va en söt tjej som hette åsa som va min stylist. Allt va jätte kul, och nu ha jag fått lite koll på kläder ;} jag köpte ett par jeans, en jeanskjol, en topp och en sjal. Sen hade jag inte råd med fler grejer, men jag ha definitivt gjort en lista på plagg som ska införskaffas! Efter de åkte jag tillbaka till lägenheten, myste med älskling. Sen åkte jag till stan och köpte födelsedagspresent till ida. När jag va klar så gick jag till törners och satte mig där med lite juice och 10e gossipgirl boken. Sen en timme efter de ringde mams, så då traskade ja mig iväg och mötte henne. Vi gick och käka på Tacobaren, sen gick vi på bio med älskling. Män som hatar kvinnor. Den är verkligen inte min typ av film, men att den va spännande kan jag inte förneka. Näe, idag är de konfa. Vilket jävla mörker. ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0