i'm fearless

Yey. Igår va en riktig myskväll. Runt 8 tiden åkte jag och älskling ner till de nya, uppfräschade rockhuset och kolla på film och hade de mys. Runt halv tolv åkte vi hem igen. Där blev de bråk med min  bror, men han är så jävla kaxig hela tiden så ja orka inte bry mig. Aja, så jag och pälsk gick ut och lekte me izzypizzy, sen fikade vi och la oss. Kollade på johnny bravo, de va grymt bra. Snygging där vettni. ;p Aja, jag vaknade kl kvart i 8 imorse av att min mamma ringde och bad mig låsa upp dörren nere, för nyckeln va inne. Just shoot me, tänkte jag, samtidigt som jag slet på mig mina smutsiga bakteriefyllda rosa fleecebyxor. Sen gick jag upp till älskling och lyckades somna en - två timmar, och de slutade med att vi vakna runt 10. Duschen ropade våra namn. Sen dess ha vi bara käka frukost, kollat på tv och viskat vackra ord till varann :) Nu har han åkt, och jag sitter här ensam.

Ikväll kommer bex & porr hit och sover, de ska bli mys! Men innan de ska jag och mams till Ida och gratta henne. :')¨

ciaobella.

Kommentarer
Postat av: mirja

nee va mysigt gumman <3 söt i är :P

2009-03-14 @ 21:56:41
URL: http://missqueenshorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0