Hello Sunshines!

Nu är de heeeelg. :) Kvällen har bestått av .. duschning, hälsa på älskling, laga mat, let's dance. Snart ska jag gå och möta älskliing, han ska komma hit. Då blire film och smoothies! :] Nu hör jag att dom ska avgöra vem som vinner let's dance. Alltså jag hoppas på magnus för jag tycker laila är sån diiiva. Men samtidigt gjorde laila sista dansen bäst, satt ja vet inte riktigt hur de här kommer sluta .. jag uppdaterar imorn!

Idag ha jag och johan bakat. De gick ju som de gick. Kakorna faller sönder när man tar i dom och pappret sitter fast i botten så de går inte att käka de lilla som blev kvar av kakan heller ;s men dom vart go iaf, så man få kämpa! Imorn ska ju johan och nåra uppträda på musikdirekt. Så då drar jag in ti tha city och ska titta på dom helt själv. Så om nån fler ska dit - call me! I'd love som company. Lycka till grabbar!

Näe nu få min lilla prutt till pojkvän ta och va klar snart, jag är uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0