GRATTIS MAMS.

Hipphipp, hurra! Min mamma fyller år idag! Grattis världens bästaste mamma. <3

Klockan nio ringde väckarn och då klev jag och älskling upp och gjorde frukost på sängen åt mams. :) Mysigt. Sen fick hon paket av mig. En te mugg och två teér. Sen dess ha vi bara fikat och nu va vi inne och kolla på liftkort i storlien. De kosta runt 550 kr för tre dagar. Herregud. Jag är inte gjord av pengar. ;/ Men de ska ja nog punga fram.

Igår hade jag och älskling bara mys framför tvn. Med tända ljus och så. (:

Idag ska vi fika massa födelsedagsfika, sen runt 2 drar vi in till stan. Där ska vi gå ut och käka osv. Trevlig dag. Sen ska jag till älskling och sova där, och sen imorn måste ja hem och packa igen. För på torsdag drar vi! :D

Nu ska jag fräscha upp mig.

Todiloodi.


Kommentarer
Postat av: MAMSEN

blev jätteglad, så mysigt och gott så, tack och stora kramar

2009-03-04 @ 11:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0