girlsweekend

Ja, de blev två härliga kvällar me bex&peliss! De behövdes verkligen, ha vart skit kul å jätte mysigt hela tiden. :)  <3

lördag: Flicksen arrived at 18.20 typ. Då lagade vi tacos, sjukt gott. Sen gick vi upp och tog masssssa kort me bexs systemkamera, hade deep talk i 4 timmar och käka godis. :) De behövdes! Runt ett gick vi ut en 10 min typ, sen blev de för kallt. Sen blev de klädpoker för full rulle! Gissa vem som vann? (H) Japp, jag. Vem annars liksom? Mohaha. Runt 3 tiden bestämde vi oss för att färga mitt hår. Eller ja - slinga. Orange blev färgen. Men mitt hår suger, så de syns inte ;( Sen klippte vi bex, de syns inte så mycke heller, men men :) SEN kom den drastiska förändringen att jag klippte lugg på peliss! Shit alltså. Hur jävla snyggt som helst! Att hon inte jämt haft så?! Alla varrt nöjda och glada, och cirka halv 6 började vi krypa till kojs.

söndag: Vi vaknade halv tio, frukost och massa snack. Sen for vi till bex pap. Där kolla vi på tv, sen lagade vi mat. kebab och strips. :)) Sen locka vi håren, kika på film, snackade massor, basta, käka OSTKROKAR <3 ( :o ), spela kort, och ja. Alla va lite utslagen efetr bara 4 tyimmars sömn natten innan, så de blev en ganska tidig kväll runt 1 tiden.

måndag: Jag vaknade av att ja grät och drömt en mardröm kl tio i sex imorse. Jag ringde mamma direkt, för att höra att hon fortfarande levde. Vilket hon gjorde. <3 Somnade om, vaknade runt halv tio. Då låg vi ett tag, sen blev de frukost. Efter frukosten ha vi bara kolla på tv.


Nu ha ja kommit hem och nyss käka tacos (y) Ska väl strax kasta mig in i duschen och ta bort svettlukten från kroppen. Älskling kommer sen ikväll iaf, hoppas jag. Ja hade egentligen tänkt att åka i backen me peliss idag, men till våran förvåning upptäckte vi att de va snöstorm ute - så nej tack. Inte ens gratis liftkort drar dit mig i de här vädret.

Just ja, ja ska baka kladdkaka med! Mams fyller ju år imorgon, :D <3

Kommentarer
Postat av: bexxxxxxxxxxx

jagälskardighjärtat <3 kvällarna var bäst!

2009-03-03 @ 01:33:21
Postat av: mirja

fan va kul gumman!!! vil me ha tjejkväll :P ppussmirja syster

2009-03-03 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0