forever and always

Yes, helg igen! Hela den här dagen ha gått bra. De börja med att jag slog upp ögonen då väckarn ringde, och va klar pigg. Sen på NOn fick ja reda på att jag klarade astronomi provet. Snacka om att jag vart glad då eller! Sen hade jag religion prov näst sista timmen, de gick ganska bra. Jag har en känsla av att jag kommer bli godkänd. Vi fick sluta kvart över idag. Härligt, tack Eva. Då gick jag och porr hem tillsammans, fast hon hoppa ju av hos sin sötmormor. Så nu när ja kom hem ha ja bara käka yoghurt med flingor och suttit här. Jag ska strax slå på Greys så jag hinner se de innan jag ska ner och möta åälskling vid bussen. :) Han ska sova här inatt vettni! ;) <3

Sen imorn bli de nog övernatt med bex&porr. De komma bli mys. :)

tjolong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0