you aint what you got

Tack för alla peppande kommentarer i förra inlägget, blir skit glad <3

Nu ska jag strax slita på mig gympadojjorna och gå ner till hammarvallen för en liten springtur. Nicke har damp så jag och elin måste göra de här bara för att vi är dom enda i åttan som inte sprungit än. ÄVEN att betygen redan är satta och vi inte ha nån idrottslektion? Men aja, whatthefuck.

Sen idag ha vi utklädnad & femkamp på skolan. Visst, de kommer bli kul med utklädnad och se va alla klasser ha gjort, men femkampen är jag lite skeptisk till. Jag vill inte hoppa läng och höjd osv. Men om de är typ dragkamp count me in!

Sen eftersom solen lyser idag fick jag order av mamma att om jag fick sluta tidigare, skulle jag kippa gräset idag. Yey me -.- Men men, får ju gå på SPA imorn, så snacka värt! Jag längtar ihjäl mig, kommer va en ny fräsch moe när jag är klar!

Nej nu vart de här ett väldigt onödigt inlägg.

Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0