yes man,

Hela tiden med älskling ha vart jätte mys sen han kom hem :) Nu är vi hemma hos han och ska hämta lite grejer eftersom imorn är de midsommar - pch då drar vi till stugan och sover där själva! Kommer bli jääätte mys :] <3 Snart ska vi käka plankstek också, johan säger att de är asgott. Själv har jag aldrig smakat, men jag hoppas han har rätt!

Förlåt att jag inte bloggat  något, men jag kommer hålla mig låg lite tills min header är omgjord, en lite somrigare variant! Lite mer pics kommer också läggas upp ;]

Hoppas ni få en kunglig midsommar, i know i will.

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Sandra

via internetbank om du har tillgång till det? :) om du är intresserad är de bara att höra av dig!

2009-06-18 @ 18:07:44
URL: http://sandrakarin.blogg.se/
Postat av: mirja

va skönt å höra babe ! <3 ... å plankstek e skit gott :D<3 puss på dej

2009-06-18 @ 22:59:42
URL: http://missqueenshorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0