yeah, yeah, yeah

Hej, vilken underbar da' de e, då man kan vara som man e, å bara leva tillsammans (8)

Nej, men vakna havl 11, åt frukost, la mig ute på en filt och läste. Solen gick imoln, och nu sitter jag här. Ska gå ner och kolla om solen tittar fram igen, annars så få ja hitta på nått annat! Älskling kommer hem på lunchen snart, så kanske ska fräscha upp mig lite tills dess, hähäh. Sen måste ja väl klä på mig, ska ju ti stan halv 3. SUCK, orkar inte. Aja, tur att vi inte ha tusen ärenden idag då, så kanske jag kommer hem vid 7 halv 8 iaf. Ja, men roligare än såhär bli de inte idag.

Ciaoooo.


Kommentarer
Postat av: MAMMA

Trodde aldrig du kunde få nog av stan :-)

2009-06-23 @ 12:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0