unwritten

God morgon sverige!

Gud vad glad man blir av den låten, och nu ha de blivit dags att nöta ut den igen! Hann aldrig blogga igår. Så jag skriver idag ist. Allt gick bra i stan, jag och mams köpte även nya laktostabletter, så igår blev de sommarens första mjukglass! ÄNTLIGEN. Så sjukt gott! Sen när vi kom hem kom älskling hit. Då cyklade vi ner på badet och skulle ta sommarens första dopp, men då hade de stängt :/ Vi gick och kände i älven utifall vi kunde bada där, men där va de ju iskallt så icke! Så vi åkte hem, kollade på film och åt jordgubbar med mjölk :)

Nu begav sig älskling på jobbet och råkade väcka mig till på köpet -.- Men men, jag får fördriva tiden på nått sätt. Senare idag bli de väl bara att sola om inte nån hör av sig till nått annat? Jag tänkte kolla om fanny vill dra och bada kanske ..  :)

Min älskling är McFlurry DAIM. Vilken är eran? :]


Kommentarer
Postat av: En Nyman

Min var McFlurry med Ahlgrens Bilar :D

2009-06-24 @ 12:40:03
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: fanny:)

fan va stek de va!<33

2009-06-24 @ 15:35:58
URL: http://fannsanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0